Εκπαιδευτικές καινοτομίες: Θεωρία, Σχέδια και Εφαρμογές.

Posted by admin on Νοέμβριος 20, 2012
Τελευταία νέα

Η Καινοτομία στη Μάθηση αλλά και στη λειτουργία της Σχολικής Μονάδας έγκειται εν πολλοίς στη διατύπωση προβλημάτων προς επίλυση και στην παροχή ποικιλίας επικοινωνιακών και ερμηνευτικών εργαλείων: για να ερμηνεύσουμε, να παραστήσουμε, να δούμε, να εκφράσουμε μιαν έννοια και μια πραγματικότητα, μέσα από τη «γλώσσα» (και τα εργαλεία) των Μαθηματικών, της Μουσικής, της Αγγλικής ή και του κώδικα επικοινωνίας μιας επίσημης αλληλογραφίας. Η Ποιότητα του Εκπαιδευτικού Έργου θα πρέπει να αναζητηθεί μέσα από τη συνεχή επιδίωξη της Καινοτομίας, στην κατεύθυνση της καλλιέργειας και της ανάπτυξης μιας σειράς βασικών Ικανοτήτων, ως των νέων «γραμματισμών» του 21ου αιώνα.

Οι εκπαιδευτικοί-μέλη του Προγράμματος καλούνται να αποτυπώσουν και να ανταλλάξουν εμπειρίες και γνώσεις και να αναδείξουν αποτελεσματικές («καλές») καινοτόμες πρακτικές.

Το Προγράμμα καλωσορίζει όλους τους εκπαιδευτικούς που ενδιαφέρονται να εμπλακούν στο διάλογο και στην πρακτική που ανοίγει το δρόμο για την καινοτομία στη μαθησιακή διαδικασία. Οι εκπαιδευτικοί που συμμετέχουν στο Προγράμμα ανεξάρτητα –χωρίς τη συμμετοχή του σχολείου τους- έχουν πρόσβαση στο υλικό και τον επιστημονικό προβληματισμό γύρω από την ανάπτυξη της καινοτομίας και καλούνται να συμβάλλουν σε αυτόν με δικές τους σκέψεις, εμπειρίες, αλλά και προτάσεις. Μπορούν να καταθέτουν τη δική τους πρόταση εκπαιδευτικής δραστηριότητας στέλνοντάς την ηλεκτρονικά στο Προγράμμα.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *